Czatowanie to wygodna i bezpieczna komunikacja z KRUKiem
Dla bezpieczeństwa i wygody naszych klientów oraz pracowników ograniczyliśmy wizyty domowe doradców. Czasowo wstrzymaliśmy też obsługę w placówkach. Ciągle natomiast zachęcamy Cię do spłaty zobowiązań za pomocą platformy e-kruk.pl. W przypadku problemów pomoże też kontakt z nami za pomocą kanałów online. Komunikacja online z roku na rok zyskuje na popularności. Potwierdzają to badania, polskie społeczeństwo oraz nasi klienci.„97% Polaków uważa, że nowe technologie są potrzebne, a ponad 90% dostrzega ich kluczową rolę w rozwoju polskiej gospodarki, doceniając także wygodę, oszczędność czasu oraz pieniędzy”. Raport Fundacji Digital Poland, PwC Polska i IQSW KRUKu bacznie obserwujemy zmiany i jesteśmy otwarci na nowe technologie. Analizujemy, jakie kanały komunikacji nasi klienci wybierają najczęściej oraz monitorujemy te, które zyskują na popularności. Dlatego oferujemy wiele form obsługi. Wiemy, że niektórzy wolą czat na żywo, drudzy wiadomości e-mail, a inni po prostu kontakt telefoniczny.
Jak kontaktować się z KRUKiem?
Czatowanie z KRUKiem nie jest jedyną dostępną formą kontaktu. Ty wybierasz, jak chcesz się z nami kontaktować. Dostępne są następujące opcje:- Zarządzaj swoim długiem online przez platformę e-kruk.pl.
- Odezwij się do naszego doradcy. Zacznij czat.
- Zadzwoń do doradcy 71 8888 000.
- Wyślij wiadomość e-mail info@kruksa.pl.
Na podstawie ostatnich analiz podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu używania komunikatorów WhatsApp oraz Facebook Messenger. Zrobiliśmy to w trosce o bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych naszych klientów. Dotychczasowych użytkowników tych aplikacji zachęcamy do korzystania z czatu z doradcą.
Powrót do bloga