Dokładnie rok temu, 27 października 2021 r., wszyscy odpowiedzialni za przygotowanie, wdrożenie oraz promocję odświeżonej wersji platformy e-kruk.pl, zaciskali mocno kciuki, by premiera poszła zgodnie z planem. Co się wydarzyło przez ten czas i jak klienci przyjęli nową, odświeżoną wersję naszej platformy do zarządzania długiem online?
Jak powstawała platforma w odświeżonej wersji
Mówimy o zaciskaniu kciuków, ale za nową platformą e-kruk.pl w wersji 3.0 stały dosłownie setki i tysiące godzin wytężonej pracy, by niczego nie pozostawić przypadkowi. Nie możemy oczywiście zdradzić całego swojego warsztatu, ale możemy powiedzieć, że poznanie opinii odnośnie starej platformy oraz poznanie obszarów, które wymagały optymalizacji, było możliwe dzięki włączeniu do analiz wywiadów z klientami i doradcami. Pierwsza wersja nowej osłony platformy także była testowana m.in. z klientami.
Co się pojawiło w odświeżonej wersji e-kruk.pl
Ogrom prac deweloperskich i liczba osób zaangażowanych w projekt sprawiły, że udało się nam osiągnąć założone cele: przystosowaliśmy platformę do korzystania na urządzeniach mobilnych, przyśpieszyliśmy działanie, odświeżyliśmy i uprościliśmy menu. Pojawiły się również:
- Przejrzysty sposób prezentacji spraw, który pozwala na szybką i wygodną weryfikację statusu Twoich spraw i postępów w spłacie.
- Punkty gromadzone w programie „Marzenia z gwarancją spełnienia” – są widoczne na stronie głównej tuż po zalogowaniu.
- Specjalne powiadomienia, które w postaci ikony „dzwoneczka” pojawiają się w prawym górnym rogu panelu, dzięki temu masz pewność, że nie przegapisz żadnej ważnej informacji dotyczącej Twoich zadłużeń.
- Wirtualna asystentka Emilia przeprowadza Cię przez cały proces zawierania ugody online i ułatwi korzystanie z e-kruka.
- Status w rejestrze dłużników ERIF BIG S.A. pojawia się tuż po zalogowaniu. Dowiesz się, czy widniejesz w Biurze Informacji Gospodarczej ERIF oraz jakie wpisy zostały przekazane na Twój temat.
Odświeżona wersja platformy e-kruk.pl w opiniach klientów
Większość osób nie przepada za zmianami produktów, z których często korzysta. Przyzwyczajamy się do sekwencji kliknięć, sposobu filtrowania danych itd. Dlatego byliśmy zaskoczeni tym, jak szybko nasi klienci oswoili się z nowym wyglądem i funkcjonalnościami platformy e-kruk.pl w odświeżonej wersji. W ankiecie, którą przeprowadzaliśmy w ciągu miesiąca po uruchomieniu platformy, klienci dali nowej platformie wysoką ocenę 4,5 na 5 możliwych! To był dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie!
Jak można było przypuszczać, nie brakowało głosów osób, które sygnalizowały, że potrzebują więcej czasu na oswojenie się z nowym wyglądem, prezentacją danych i wyszukiwaniem, ale w większości reakcje klientów na nowy wygląd e-kruk.pl 3.0 były bardzo pozytywne! Klienci docenili przejrzystość interfejsu, łatwość obsługi oraz nowy wygląd.
Co zmieniło się w platformie e-kruk.pl 3.0 w ciągu roku?
Większość podstawowych funkcjonalności platformy pozostało podobnych, ale też sporo się zmieniło: doszedł nowy dostawca i nowa metoda płatności – automatyczna płatność cykliczna, dzięki której klienci mogą łatwiej spłacać swoje raty. Mamy też zmiany w zakładce „Pomoc” oraz w sposobie komunikowania się z klientem…
Nie zatrzymujemy się i pracujemy dalej nad ulepszaniem platformy. W ubiegłym miesiącu została uruchomiona nowa metoda płatności online – automatyczna płatność cykliczna. To ukłon w stronę klientów, którzy chcą spłacać regularnie, ale tempo życia i liczba spraw na głowie sprawia, że trudno im zapanować nad finansami. Teraz wystarczy udzielenie jednorazowej zgody na cykliczne obciążanie saldem raty karty płatniczej klienta, by zawarte porozumienie spłacało się automatycznie, bez udziału klienta! To duży krok naprzód, a na pewno nowość w branży windykacyjnej. Odświeżyliśmy również wygląd i funkcje wirtualnej doradczyni klienta Emilii. Emilia zadebiutowała rok temu, ale wciąż pracowaliśmy nad tym, by była realną pomocą dla klientów potrzebujących wsparcia przy korzystaniu z platformy e-kruk.pl. – dodaje Anna Stefani