Bot od KRUKa, czyli Twój własny wirtualny doradca. Co dzięki niemu załatwisz?

Nowe technologie otaczają nas z każdej strony, a ich rozwój stał się nieodzowną częścią ludzkiego życia. Postęp nie ominął również nas, czego najlepszym przykładem jest innowacyjny sposób kontaktu, z którego od teraz mogą korzystać wszyscy Klienci naszej firmy. Windykacja 4.0 to nie jest dla nas obcy temat, a nasz bot to najlepszy tego przykład. 

Bot e-Milia, bo o nim mowa, to całkowicie nowoczesna forma komunikacji, pozwalająca w szybki i sprawny sposób pozyskać najważniejsze informacje dotyczące Twoich spraw. Tych związanych z bieżącymi wpłatami, stanem salda, a nawet nadchodzącymi terminami płatności. To doskonały przykład tego, jak windykacja 4.0 rozwija się w KRUKu.

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, a Twoje połączenie z dużym prawdopodobieństwem może zostać odebrane właśnie przez bota!

Windykacja 4.0, czyli jak działa bot w KRUku?

Cała technologia oparta jest na tzw. NLP, czyli natural language processing. Dzięki jej zastosowaniu bot jest w stanie nie tylko zrozumieć, ale również przetworzyć i zareagować na to, co do niego mówisz.

W swoim schemacie posiada kilkaset wariantów odpowiedzi oraz akcji, które dobiera w zależności od tego, jaką sprawę chcesz dzięki niemu załatwić.

Bot pełni rolę wirtualnego doradcy, jest dostępny przez całą dobę i jednocześnie może obsługiwać nieograniczoną liczbę Klientów. Działa na połączeniach przychodzących, co oznacza, że gdy będziesz dzwonić do naszej firmy w wybranych sytuacjach Twój telefon może odebrać właśnie on.

Podobnie, jak w przypadku tradycyjnej rozmowy telefonicznej, bot na początku dokonuje weryfikacji osoby, z którą rozmawia, a następnie pozwala załatwić najbardziej kluczowe sprawy.

Jakie informacje pozwoli Ci zdobyć?

W obecnej formie kontakt z naszym botem pozwoli Ci pozyskać dane takie, jak:

  • potwierdzenie wpłaty – w trakcie rozmowy będziesz mógł potwierdzić dokonanie zaległej płatności.
  • pytanie o saldo – na Twoje życzenie sprawdzi stan Twoich bieżących zobowiązań.
  • termin płatności – jeśli masz sprawę z umową ratalną, bot pozwoli Ci pozyskać informacje na temat dat kolejnych płatności.

Jeśli w trakcie rozmowy będziesz mieć pytania, na które bot nie będzie znał odpowiedzi,  połączenie zostanie przekierowane do konsultanta. Przejmie on sprawę i przekaże Ci wszystkie niezbędne informacje.

Nieustannie pracujemy nad tym, aby kontakt z naszą firmą był jeszcze szybszy, sprawniejszy i bardziej komfortowy. Cały czas ulepszamy i rozbudowujemy dostarczane przez nas rozwiązania. Dlatego, już wkrótce możesz spodziewać się nowych możliwości, które zaoferuje Ci nasz bot e-Milia.

Twoje korzyści

  • Szybko się z nami połączysz.

Od teraz wszystkie najważniejsze informacje pozyskasz w kilka chwil, bez zbędnego oczekiwania na połączenie.

  • Zyskasz możliwość kontaktu o każdej porze.

Sam decydujesz, jaka pora na rozmowę jest dla Ciebie najdogodniejsza. Wczesne godziny poranne, późne wieczorne, a może kontakt w weekendy czy święta? Nasz bot zawsze chętnie odpowie na Twoje pytania!

  • Otrzymasz pomoc indywidualnego konsultanta.

W przypadku pojawienia się bardziej skomplikowanych pytań Twoją sprawą zajmie się nasz doradca.

Przekonaj się, jak wygodny jest kontakt z naszym botem.

Windykacja 4.0. Voiceboty i chatboty w firmie windykacyjnej. Jak boty od KRUKa pomagają Klientom =>>>

Windykacja 4.0: Platforma e-kruk.pl – narzędzie do zarządzania zadłużeniem

Jest wiele form kontaktu z nami. Bot to tylko jedno z kilku rozwiązań, jakie oferujemy Klientom, którzy chcą wziąć sprawy w swoje ręce i wyjść na finansową prostą. W końcu długi nie biorą się znikąd. Skoro zdecydowaliśmy o zaciągnięciu kredytu czy pożyczki, podpisaniu umowy abonamentowej lub zakupie na raty, a później nie regulujemy ich na czas, musimy liczyć się z konsekwencjami tych decyzji.

Warto jak najszybciej wziąć odpowiedzialność za swoje zadłużenie i zacząć działać. Jak? Na przykład założyć konto na platformie e-kruk.pl. Dlaczego?

  1. Wszystkie zadłużenia obsługiwane przez KRUK S.A. w jednym miejscu.
    Masz u nas więcej niż jedną sprawę? Rejestrując się na e-kruk.pl i wpisujesz jeden numer sprawy: [nr sprawy], zyskujesz 24 h przez 7 dni dostęp do informacji na temat WSZYSTKICH swoich zadłużeń.
  2. Bezpieczeństwo danych osobowych.
    Do Twojego konta na e-kruk.pl masz dostęp tylko Ty – zupełnie jak do konta bankowego, przez które swobodnie opłacasz rachunki.
  3. Twoja jedna decyzja = szybkie rozwiązanie problemów finansowych:
    • Dysponujesz akurat większą kwotą? Jednym kliknięciem możesz pozbyć się zadłużenia. Wystarczy, że skorzystasz z opcji spłaty całości.
    • Wolisz zamienić dług na zwykły comiesięczny rachunek do opłacenia? Nie ma sprawy, wystarczy, że elektronicznie podpiszesz z nami porozumienie z ratami bez odsetek.
  4. A przy tym wszystkim nie musisz wcale kontaktować się z nami. Na e-kruk.pl samodzielnie decydujesz o swoim długu.
  5. Nie musisz drukować dokumentów, wychodzić z domu, czekać w długich kolejkach i ponosić kolejnego kosztu za wysyłkę listu.


Odzyskaj kontrolę nad finansami

Masz pytanie? Zadzwoń

71 790 21 21

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem czata