4,4/5 ocena platformy e-kruk.pl przez klientów KRUKa
„Użytkownicy e-kruk.pl bardzo dobrze oceniają naszą platformę, która umożliwia im spłatę zadłużenia za pośrednictwem Internetu. Klienci, którzy raz przetestują możliwość załatwienia spraw online, szybko przekonują się jak wygodne to rozwiązanie. W KRUKu ciągle śledzimy trendy i szukamy rozwiązań, które sprawią, że korzystanie z naszych narzędzi będzie wygodne i intuicyjne. Tegoroczne zmiany - zarówno pod kątem wizualnym, jak i praktycznym – zostały wprowadzone w oparciu o opinie i sugestie naszych klientów. Są więc odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez powiększającą się grupę osób korzystających z urządzeń mobilnych. Joanna Rogozińska-Krause, HEAD OF E-COMMERCE AREAOd 25 października obecni i nowi użytkownicy platformy e-kruk.pl nie zobaczą już „kolorowych” bąbli, a przejrzyste tabele z podglądem wszystkich swoich spraw, jakie mają w KRUKu. Każda z nich będzie odpowiednio oznaczona, abyś jeszcze sprawniej mógł poruszać się po panelu i spłacać długi zaledwie kilkoma kliknięciami. Chcesz wiedzieć, jak wyglądała platforma przed i po wdrożeniu zmian? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co się zmieniło.
Windykacja 4.0, czyli jaka?
Nowe technologie pozwalają rozwijać się wielu branżom, w tym również naszej, windykacyjnej. Aby spłacić zadłużenie nie musisz otrzymywać i wysyłać nam podpisanych dokumentów. Teraz wszystkie sprawy załatwisz w kilku prostych krokach, przez Internet. Nowoczesna windykacja pozwala Ci działać samodzielnie, kiedy i gdzie chcesz, a jednocześnie dostarcza wszystkie niezbędne informacje i narzędzia, które w prosty sposób pozwolą Ci załatwić sprawy. Taka właśnie jest platforma e-kruk.pl – prosta i wygodna w obsłudze, z nowoczesnymi, a jednocześnie bezpiecznymi rozwiązaniami.
Platforma szyta specjalnie dla Ciebie
Zmiany na platformie były poprzedzone godzinami badań i analiz oraz zaangażowaniem wielu pracowników KRUKa. Pod uwagę wzięliśmy także sugestie samych użytkowników platformy – w końcu to Ty będziesz korzystał z tego narzędzia na co dzień. Widok, który widzi ponad 100 tys. klientów, to tylko wierzchołek góry lodowej, za którym ukryte są kilometry kodów programistycznych i terabajty danych.
W pracach nad platformą pracowało nie tylko kilkudziesięciu pracowników KRUKa, ale także firmy specjalizujące się w tworzeniu narzędzi odpowiadających na niemal wszelkie potrzeby klienta.
„Zmiany na platformie e-kruk.pl były dla nas sporym wyzwaniem. Szczególnie z punktu widzenia IT zależało nam na tym, aby to, co widzi klient, było na jak najwyższym poziomie. Przeszliśmy serię szkoleń i warsztatów, które pomogły nam lepiej zrozumieć potrzeby użytkowników i zaproponować nowe funkcjonalności. Współpracowaliśmy ściśle z agencjami zewnętrznymi. Wspólnymi siłami zaprojektowaliśmy nowy wygląd platformy tak, aby był przejrzysty dla klientów i – co dla nas ważne – dużo bardziej zaawansowany technologicznie. Wszystko po to, by zapewnić użytkownikom szybki system odpowiadający ich potrzebom. Mariusz Marciniak, Architekt Systemu e-kruk.pl
Chcesz poznać wszystkie korzyści z korzystania z platformy e-kruk.pl? Obejrzyj wideo i przekonaj się, że spłata zadłużenia online może być jeszcze prostsza i wygodniejsza.
*Dane z raportu „Digital 2021” opracowanego przez We Are Social i Hootsuite
Powrót do bloga