Bot od KRUKa, czyli Twój własny wirtualny doradca. Co dzięki niemu załatwisz?

Nowe technologie otaczają nas z każdej strony, a ich rozwój stał się nieodzowną częścią ludzkiego życia. Postęp nie ominął również nas, czego najlepszym przykładem jest innowacyjny sposób kontaktu, z którego od teraz mogą korzystać wszyscy Klienci naszej firmy.

Bot e-Milia, bo o nim mowa, to całkowicie nowoczesna forma komunikacji, pozwalająca w szybki i sprawny sposób pozyskać najważniejsze informacje dotyczące Twoich spraw. Tych związanych z bieżącymi wpłatami, stanem salda, a nawet nadchodzącymi terminami płatności.

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie, a Twoje połączenie z dużym prawdopodobieństwem może zostać odebrane właśnie przez bota!

Jak działa nasz bot?

Cała technologia oparta jest na tzw. NLP, czyli natural language processing. Dzięki jej zastosowaniu bot jest w stanie nie tylko zrozumieć, ale również przetworzyć i zareagować na to, co do niego mówisz.

W swoim schemacie posiada kilkaset wariantów odpowiedzi oraz akcji, które dobiera w zależności od tego, jaką sprawę chcesz dzięki niemu załatwić.

Bot pełni rolę wirtualnego doradcy, jest dostępny przez całą dobę i jednocześnie może obsługiwać nieograniczoną liczbę Klientów. Działa na połączeniach przychodzących, co oznacza, że gdy będziesz dzwonić do naszej firmy w wybranych sytuacjach Twój telefon może odebrać właśnie on.

Podobnie, jak w przypadku tradycyjnej rozmowy telefonicznej, bot na początku dokonuje weryfikacji osoby, z którą rozmawia, a następnie pozwala załatwić najbardziej kluczowe sprawy.

Jakie informacje pozwoli Ci zdobyć?

W obecnej formie kontakt z naszym botem pozwoli Ci pozyskać dane takie, jak:

  • potwierdzenie wpłaty – w trakcie rozmowy będziesz mógł potwierdzić dokonanie zaległej płatności.
  • pytanie o saldo – na Twoje życzenie sprawdzi stan Twoich bieżących zobowiązań.
  • termin płatności – jeśli masz sprawę z umową ratalną, bot pozwoli Ci pozyskać informacje na temat dat kolejnych płatności.

Jeśli w trakcie rozmowy będziesz mieć pytania, na które bot nie będzie znał odpowiedzi,  połączenie zostanie przekierowane do konsultanta. Przejmie on sprawę i przekaże Ci wszystkie niezbędne informacje.

Czy to wszystko?

Nieustannie pracujemy nad tym, aby kontakt z naszą firmą był jeszcze szybszy, sprawniejszy i bardziej komfortowy. Cały czas ulepszamy i rozbudowujemy dostarczane przez nas rozwiązania. Dlatego, już wkrótce możesz spodziewać się nowych możliwości, które zaoferuje Ci nasz bot e-Milia.

Twoje korzyści

  • Szybko się z nami połączysz.

Od teraz wszystkie najważniejsze informacje pozyskasz w kilka chwil, bez zbędnego oczekiwania na połączenie.

  • Zyskasz możliwość kontaktu o każdej porze.

Sam decydujesz, jaka pora na rozmowę jest dla Ciebie najdogodniejsza. Wczesne godziny poranne, późne wieczorne, a może kontakt w weekendy czy święta? Nasz bot zawsze chętnie odpowie na Twoje pytania!

  • Otrzymasz pomoc indywidualnego konsultanta.

W przypadku pojawienia się bardziej skomplikowanych pytań Twoją sprawą zajmie się nasz doradca.

Przekonaj się, jak wygodny jest kontakt z naszym botem.


Odzyskaj kontrolę nad finansami

Masz pytanie? Zadzwoń

... 71 790 21 21

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem czata