Dostałeś list od KRUKa? Wejdź na e-kruk.pl i zarządzaj swoim długiem przez Internet

Rzeczywistość, w jakiej obecnie funkcjonujemy, wymaga wielu zmian. Dlatego dla bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników zawieszamy wizyty domowe doradców oraz czasowo wstrzymujemy obsługę w placówkach. Jeśli więc dostałeś list od KRUKa, informacje na temat wszystkich zadłużeń znajdziesz na e-kruk.pl.

Jakie masz możliwości? Dwie: regulujesz zobowiązanie od razu albo decydujesz się na spłatę w ratach.

Od czego zacząć?

  1. Przeczytaj uważnie list. Dowiesz się, skąd wziął się dług, ile wynosi, i jakie są terminy spłaty. Znajdziesz tam również numer konta, na który należy wpłacić pieniądze oraz numer sprawy, który przyda Ci się za każdym razem, kiedy się z nami skontaktujesz.
  2. Załóż konto na e-kruk.pl. To naprawdę proste, wystarczy, że:
    • przygotujesz otrzymany w liście numer sprawy;
    • wypełnisz pozostałe pola i zaznaczysz checkboxy;
    • klikniesz w przycisk „Zarejestruj się”;
    • aktywujesz swoje konto, klikając w link, który otrzymasz w e-mailu.
  3. Po aktywacji konta możesz się zalogować i korzystać z platformy.
  4. Po zalogowaniu się zobaczysz intuicyjny „pulpit”, gdzie zobaczysz swoje sprawy w KRUKu*
  5. Sprawdź każdą ze spraw. Przy każdej z nich zobaczysz, jakie możesz wykonać akcje. Teraz samodzielnie zdecyduj, czy wolisz:
    • spłacić dług, dokonując kilku wpłat, bez konieczności podpisywania porozumienia;
    • dokonać jednorazowej wpłaty, by spłacić całe zadłużenie;
    • podpisać z nami ugodę ratalną, co pozwoli Ci na dopasowanie wysokości i terminu rat do swoich możliwości finansowych.
  6. Jeśli wybrałeś porozumienie ratalne:
    • wypełnij krótką ankietę finansową;
    • wybierz termin opłacania raty;
    • przesuń suwakiem w prawo lub w lewo, żeby wybrać kwotę raty;
    • uzupełnij dane adresowe;
    • udziel pełnomocnictwa do podpisania ugody przy użyciu podpisu elektronicznego;
    • kliknij w przycisk: „Przejdź do podpisu”.
  7. Teraz złóż zlecenie stałe w banku. To dobre rozwiązanie, ponieważ nie musisz co miesiąc ustawiać na nowo każdego przelewu. Oszczędzasz wtedy czas – proces jest automatyczny, bez Twojego udziału.

Dlaczego warto założyć konto na platformie e-kruk.pl? =>>>

Jak widzisz, w naszym podejściu do klienta nic się nie zmienia. Nadal dążymy do rozwiązania sprawy na drodze polubownej. Rozmawiamy i dopiero wtedy przygotowujemy indywidualny plan dla Ciebie, który uwzględnia Twoją sytuację. Nadal jednak jedno pozostaje niezmienne. Długi nie biorą się znikąd. Skoro zdecydowaliśmy o zaciągnięciu kredytu czy pożyczki, podpisaniu umowy abonamentowej lub zakupie na raty, a później nie regulujemy ich na czas, musimy liczyć się z konsekwencjami tych decyzji. Dlatego warto jak najszybciej wziąć odpowiedzialność za swoje zadłużenie i zacząć działać, kontaktując się z nami.

Dlatego jeśli dostałeś list od KRUKa i wciąż masz pytania, zostańmy w kontakcie. Nasi konsultanci są dla Ciebie dostępni.

Formularz kontaktowy na pl.kruk.eu/klienci/kontakt.

Dlaczego warto założyć konto na e-kruk.pl?

  1. Wszystkie zadłużenia obsługiwane przez KRUK S.A. w jednym miejscu.
    Masz u nas więcej niż jedną sprawę? Rejestrując się na e-kruk.pl i wpisujesz jeden numer sprawy: [nr sprawy], zyskujesz 24 h przez 7 dni dostęp do informacji na temat WSZYSTKICH swoich zadłużeń.
  2. Bezpieczeństwo danych osobowych.
    Do Twojego konta na e-kruk.pl masz dostęp tylko Ty – zupełnie jak do konta bankowego, przez które swobodnie opłacasz rachunki.
  3. Twoja jedna decyzja = szybkie rozwiązanie problemów finansowych:
    • Dysponujesz akurat większą kwotą? Jednym kliknięciem możesz pozbyć się zadłużenia. Wystarczy, że skorzystasz z opcji spłaty całości.
    • Wolisz zamienić dług na zwykły comiesięczny rachunek do opłacenia? Nie ma sprawy, wystarczy, że elektronicznie podpiszesz z nami porozumienie z ratami bez odsetek.
  4. A przy tym wszystkim nie musisz wcale kontaktować się z nami. Na e-kruk.pl samodzielnie decydujesz o swoim długu.
  5. Nie musisz drukować dokumentów, wychodzić z domu, czekać w długich kolejkach i ponosić kolejnego kosztu za wysyłkę listu.

Wciąż masz jednak wątpliwości, zadzwoń: 71 8888 000. Jesteśmy do dyspozycji niezależnie od sytuacji.

*Te sprawy, w których wierzyciel zezwolił na obsługę online


Odzyskaj kontrolę nad finansami

Masz pytanie? Zadzwoń

71 790 21 21

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem czata