Jesteś na stronie 20
13.10.2022
Jak rozmawiać z wirtualną doradczynią klienta?
W KRUKu wirtualna doradczyni klienta Emilia wspiera przede wszystkim pracę telefonicznej obsługi klienta (Call Center). Co potrafi nasza wirtua...
Czytaj więcej
11.10.2022
Jak wstrzymać egzekucję komorniczą?
Kiedy może dojść do interwencji komornika
Nadmierna konsumpcja oraz utrata kontroli nad wydatkami to prosta droga do finansowych kł...
Czytaj więcej
10.10.2022
Jak zapłacić przelewem online na e-kruk.pl. Poradnik
Czym są przelewy online?
To forma płatności, w której zleca się realizację przelewu poprzez przekierowanie do strony wybranego banku. Jej z...
Czytaj więcej
7.10.2022
Długi pod Twoją kontrolą – jak samodzielnie za...
Platforma e-kruk.pl to szereg możliwości, które pozwolą Ci skutecznie i wygodnie (bez wychodzenia z domu) zarządzać swoim zadłużeniem onli...
Czytaj więcej
5.10.2022
Jak przebiega upadłość konsumencka?
Upadłość konsumencka - mówimy, co to jest
Czym jest upadłość konsumencka? Więcej na ten temat pisaliśmy już w artykule: Co to...
Czytaj więcej
3.10.2022
Jak zapłacić BLIKiem na e-kruk.pl. Poradnik
Czym są płatności BLIKiem?
Płatność BLIKiem polega na wpisaniu jednorazowego, 6-cyfrowego kodu, który znajdziesz w aplikacji mobilnej swoj...
Czytaj więcej
Copyright © 2025 KRUK S.A.