Coraz więcej naszych klientów chce załatwiać ważne dla siebie sprawy w sposób automatyczny, dlatego w KRUKu oferujemy różne możliwości komunikowania się z nami. Jednym z nich jest kontakt z naszą wirtualną doradczynią Emilią, pozwalający szybko
i sprawnie pozyskać najważniejsze informacje dotyczące zadłużenia.
W KRUKu wirtualna doradczyni klienta Emilia wspiera przede wszystkim pracę telefonicznej obsługi klienta (Call Center). Co potrafi nasza wirtualna doradczyni?
Jak rozmawiać z Emilią?
Rozmowę z Emilią warto potraktować tak samo jak rozmowę z konsultantem. Przede wszystkim należy wysłuchać do końca informacji, jakie ma nam do przekazania oraz odpowiedzieć na jej pytania.
Wirtualna doradczyni klienta wykorzystywana jest w naszej komunikacji wyłącznie po to, by usprawnić i przyspieszyć obsługę. Jeśli Emilia nie będzie w stanie odpowiedzieć na Twoje bardziej złożone pytanie, w każdej chwili może przekierować Cię do konsultanta.