Jak rozmawiać z wirtualną doradczynią klienta?

Coraz więcej naszych klientów chce załatwiać ważne dla siebie sprawy w sposób automatyczny, dlatego w KRUKu oferujemy różne możliwości komunikowania się z nami. Jednym z nich jest kontakt z naszą wirtualną doradczynią Emilią, pozwalający szybko
i sprawnie  pozyskać najważniejsze informacje dotyczące zadłużenia.

W KRUKu wirtualna doradczyni klienta Emilia wspiera przede wszystkim pracę telefonicznej obsługi klienta (Call Center). Co potrafi nasza wirtualna doradczyni?

możliwości wirtualnej doradczyni KRUKa

Jak rozmawiać z Emilią?

Rozmowę z Emilią warto potraktować tak samo jak rozmowę z konsultantem. Przede wszystkim należy wysłuchać do końca informacji, jakie  ma nam do przekazania oraz odpowiedzieć  na jej pytania.

jak rozmawiać z wirtualną doradczynią KRUKa

Wirtualna doradczyni  klienta wykorzystywana jest w naszej komunikacji wyłącznie po to, by usprawnić i przyspieszyć  obsługę. Jeśli Emilia nie będzie w stanie odpowiedzieć na Twoje bardziej złożone pytanie, w każdej chwili może przekierować Cię  do konsultanta.


Odzyskaj kontrolę nad finansami

Masz pytanie? Zadzwoń

71 790 21 21

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem czata