Jak wygodnie i bezpiecznie czatować z nami w czasie pandemii?

Ze względu na pandemię już ponad rok temu zmieniliśmy w KRUKu sposoby kontaktu z nami. Dostosowaliśmy się do zmiennej rzeczywistości. Dlatego dziś nie musisz nawet wychodzić z domu, żeby porozmawiać z nami o swoim zadłużeniu. Wystarczy, że odezwiesz się do nas na firmowym czacie! 

Dla bezpieczeństwa i wygody naszych klientów oraz pracowników ograniczyliśmy wizyty domowe doradców oraz czasowo wstrzymaliśmy obsługę w placówkach. Ciągle natomiast zachęcamy Cię do spłaty zobowiązań za pomocą platformy e-kruk.pl oraz kontaktu z nami za pomocą kanałów online.

Komunikacja z KRUKiem: bezpieczna i komfortowa

Komunikacja online z roku na rok zyskuje na popularności. Potwierdzają to badania, polskie społeczeństwo oraz nasi klienci.

„97% Polaków uważa, że nowe technologie są potrzebne, a ponad 90% dostrzega ich kluczową rolę w rozwoju polskiej gospodarki, doceniając także wygodę, oszczędność czasu oraz pieniędzy”.
Raport Fundacji Digital Poland, PwC Polska i IQS

W KRUKu bacznie obserwujemy zmiany i jesteśmy otwarci na nowe technologie. Analizujemy, jakie kanały komunikacji nasi klienci wybierają najczęściej oraz monitorujemy te, które zyskują na popularności. Dlatego oferujemy wiele form obsługi.  Wiemy, że niektórzy wolą chat na żywo, drudzy wiadomości e-mail, a inni po prostu kontakt telefoniczny.

Formy kontaktu z KRUKiem. Sprawdź

Na podstawie ostatnich analiz podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu używania komunikatorów WhatsApp oraz Facebook Messenger. Zrobiliśmy to w trosce o bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych naszych klientów.
Dotychczasowych użytkowników tych aplikacji zachęcamy do korzystania z popularnego czatu z doradcą.

Ty wybierasz, jak chcesz się z nami kontaktować:

  • Zarządzaj swoim długiem online przez platformę e-kruk.pl.
  • Odezwij się do naszego doradcy. Zacznij czat.
  • Zadzwoń do doradcy 71 8888 000.
  • Wyślij wiadomość e-mail info@kruksa.pl.

Entuzjastów naszego bota, dostępnego dotychczas na naszym czacie i w kanale telefonicznym, informujemy, że z przyczyn technicznych czasowo wstrzymaliśmy jego działanie. E-Milia już niedługo wróci do pracy a o jej powrocie do działania poinformujemy niebawem.


Odzyskaj kontrolę nad finansami

Masz pytanie? Zadzwoń

... 71 790 21 21

Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem czata